super_truls Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Turtallsperr? hva er d forno?:P Doh. leit med fingen da... men som sagt, så lenge den henger på så....:P STÅ PÅ! Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 huff! det var leie greier!! farlig med slikt verktøy vettu ;) Gleder meg til å se hvordan dette blir! En kamerat har en caddy varebil med 4 stk L7 og 2 stk kx2500.1 og masse strøm. 42" plasma osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Gulvet så meget bra ut det, og sist jeg så deg på Esso med nyvasket konebil hadde du fremdeles pekefingeren i behold. Flink du;) Så da har du egentlig ikke så mange unnskyldninger igjen for ikke å få gjort noe mer:D Husk laderen til kameraet neste gang du er innom pappaen din, sånn at jeg har strøm til mønstringen:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 SIMON!!!!! nå syntes jeg det har gått fæl lang tid her ;) ikke skjedd noe mer?? PIX!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 agreed. tror den fingeren forsvant allikevel gitt. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 agreed. tror den fingeren forsvant allikevel gitt. ja, og uten fingre blir det ikke mekking ;) neida! Syntes jeg så bilder av ei kasse på dbdrag.no hvor det stod eier blend_2097 på, så vet egentlig det har skjedd noe,men vil se det HER ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Noe mer updates? Har et spørsmål, hvordan er forsterkern? PhoenixGold XS4600! Får kjøpt en lite brukt for 1000kr, så lurer på om jeg skal slå til? den er bare prøvemontert! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg