Tsbusa Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Du er ikke sann! Hvor lang tid tok det?.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88230fk Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hei! Starta 1130 en lørdag og var ferdige sånn ved 1630. Var da noen kaffepauser også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 men da har han enten gjort det et par ganger før eller sinnsykt flaks! tar hvertfall lenger tid for meg! men så må jo jeg bytte det som er rødt rundt og da..men er litt helvette med midtkonsollen fant jeg ut i dag..mange timer lite fremgang:( men det begynner jo å ta form da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Har faktisk ett liggende ja, helsvart meget strøkent. Hvor mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg