motorsportdude Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 har et par ganger sett gamlebilen til Helen Thorgersen som jobber i Bilsport i eidsvoll... noen som veit hvor mye han ga for den???Hvem er han?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hva han ga for den er vel en privat sak og ikke noe og diskutere offentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hva han ga for den er vel en privat sak og ikke noe og diskutere offentlig... men hvem er han?? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 men hvem er han?? Så vidt jeg vet så har bilen blitt solgt nylig... Så er vel på tredje eieren etter Helen Torgersen nå... Forrige eier jobber på Toyota på Dal ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Så vidt jeg vet så har bilen blitt solgt nylig... Så er vel på tredje eieren etter Helen Torgersen nå... Forrige eier jobber på Toyota på Dal ;) tredje eier allerede?!?det må ha vært noen kjappe bytter der ja... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tredje eier allerede?!?det må ha vært noen kjappe bytter der ja... Ei venninne av meg kjenner han karen godt...hehe.... Men har sett karen ja....vil ikke ut med no navn her tror jeg... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 nei da var det jo vits å svare :thanks Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ei venninne av meg kjenner han karen godt...hehe.... Men har sett karen ja....vil ikke ut med no navn her tror jeg... Jeg også. Jeg kjenner han kjempegodt, jeg veit alt egentlig. Tror faktisk jeg kjenner han bedre enn han kjenner seg selv. Bilen vet jeg også masse om. Mer enn noen her. Så mye veit jeg. Men...ja, vil ikke si noe for det. Bare tenkte jeg skulle si ifra at jeg visste noe, men ikke har tenkt å si det. Greit med en ekstra post i postcounten liksom. drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Jeg også. Jeg kjenner han kjempegodt, jeg veit alt egentlig. Tror faktisk jeg kjenner han bedre enn han kjenner seg selv. Bilen vet jeg også masse om. Mer enn noen her. Så mye veit jeg. Men...ja, vil ikke si noe for det. Bare tenkte jeg skulle si ifra at jeg visste noe, men ikke har tenkt å si det. Greit med en ekstra post i postcounten liksom. drunk Hvem er du btw?? hehe...mye i eidsvoll distriktet? Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hvem er du btw?? hehe...mye i eidsvoll distriktet? Det var vel heller ett forsøk på litt ironi der kansje... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Det var vel heller ett forsøk på litt ironi der kansje... ;) Hehe... Jaja, er bare jeg som er litt treg i nøtta Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg