Singh_Supreme Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei jeg er på utskikk etter en Kondensator. Max 3 Farad. Til en Billig penge å en som gjør jobben sin bra;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har du ett skikkelig batteri og kabler da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hva har du av annlegg og batteri da? er det som avgjør hva du trenger av kondensator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har du godt nok batteri? Ville mye heller investert i Odysseybatteri tl ca 3k enn en kondis, dette har ENORMT mye mer å si. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 jeg har et rått batteri som koster rundt 3k. Husker ikke hva det heter. Anlegget består av To* 12" basser type R alpine 2*monoblocker som driver disse basserne Har kjøpt ledninger til noen tusenlapper... Så jeg vet ikke helt jeg? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Står dynamoen i stil og har du oppgradert ledningsnettet fra dynamo til batteri, batteri til jord og dynamo til jord? Hva er årsaken til at du tror du trenger kondensator? Blinker lysene? Har du spesifikasjoner på monooblokkene er det bare å skrive så tastene hagler ;) En må nesten ha de fysiske dataene på plass før en kan komme med forslag. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg