fred_stian Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Plutselig ble området rundt arbeidsområdet i photoshoppen min helt svart... :S Hvordan får jeg det hvitt igjen?!? Er så irriterende hvis jeg driver med svarte bilder...! Sorry.. ble litt stort bilde! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Prøv å ikke drikk så mye metanol neste gang du arbeider i photoshop, så slipper det å svartne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 "hehe" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 skulle d vere morrsomt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jo tuuuusen takk for hjelpa! hellothere hellothere hellothere hellothere hellothere hellothere Ingen som har litt bedre forslag?? Tror nok ikke jeg har drikki så mye akkurat.. Sitter på jobb så... :fire: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Du har fylt vinduet med svart, men "malingsspann" eller noe. Prøv å gå tilbake et par moves, så skal du se at det ordner seg Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 ibanez: NEEEIIII!!!!! Man får jo ikke farga utenfor arbeidsområdet.... Det hvite på screenshooten er der du vanligvis arbeider med bilder og ting... Mens det svarte rundt pleier å være grått.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 fred_stian, fatter hva du mener, hos meg ble det mørke grått, så det går, men vet ikke helt hva som skjedde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Trykk på "F" knappen noen ganger, da skifter du området rundt arbeidsområdet, trykk noenganger på " F" for å komme tilbake igjen ;) håper de va du lurte på :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 altsåå. det er ingenting som "plutselig" blir svart da. du må ha gjort noe. La være neste gang. problem løst.. "hehe" +4r]) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Har sikkert gjort noe ja, men når jeg bruker snarveistaster like mye som å bruke musa og trykke på det verktøyet jeg bruker så er det ikke alltid man treffer den knappen man skal.. :) Og hvis jeg da jobbet med et bilde som ikke hadde det hvitt rundt så ser man jo ikke om det blir svart! Men uansett.. Skal prøve med F jeg! :) Takker og bukker Ejd33p Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Nå har jeg prøvd... Og F fjerner jo no annet... ;) Så det var ikke den... Kanskje jeg bare må legge inn photoshop på nytt... :( Se om jeg finner igjen cd'en med det på da.. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hvilken versjon av photoshop bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hmm... 7.0 om jeg ikke husker feil... kan sjekke senere.. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg