cuts Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 har pioneer 6x9 i hattehylle og noen små pioneer på dash, men 6x9 er ikke kobla til. har en elendig blaupunkt cd spiller 4x40. har kjøpt denne kabelpakken http://www.netthandelen.no/?s=10115&g=0&expand=0,3,252 og lurer på hva det er jeg skal bruke?! jeg vet jeg skal ha høytaler kabel, men hva er alt det andre til?? og hvor legger jeg kablene fra høytalerne i hattehyllen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Alt det som ligger i pakken er kabler som skal brukes for å kopple opp en ekstern forsterker, men den sorte kabelen til venstre i pakken som skal brukes på høyttalerne dine i hattehylla, beskrevet som "OFC Høyttalerkabel 2,0 mm² Lengde 10,8 meter" på innholdslista, er det du skal bruke. Kabelen legger du på den ene siden av bilen, bak til hattehylla di. Gjem kabelen under listene og teppet slik at den ikke ligger synlig. Skjult kabel er det peneste! Ikke sant? Lykke til med monteringen! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Så det er bare den svarte jeg trenger?! Haha, jaja, kosta bare 80 kr for pakningen, selv om det da bare er høytaler kabelen jeg får bruk for Er helt enig at det er skjulte kabler som er finest, og takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Nå har du jo alle kabler klare hvis du senere skal kjøpe deg en forsterker å montere i bagasjerommet. Bare hyggelig å kunne hjelpe! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg