drift_crew Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 er karosseriet og rammen helt lik på vanlig 80 som på 80 quattro?? kan man da bygge om en vanlig 80 til quattro uten å bygge om gulvet eller er de forskjellige?? mvh meg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 er årsmod betinget. før 1987 nei det går ikke,muli det går etter 88.da med såpekoppkarossen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Øh, karroseriet på 80 var da helt likt fra 87 til 91-92. Svarer ikke på spørsmålet til trådstarter, men, måtte bare si det. Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Enkelt og greit: Glem det. Det er såpass mye arbeid at det ikke er noe å tenke på engang. Det vil overhodet ikke lønne seg, mye bedre å finne seg en bil med quattro orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Enkelt og greit: Glem det. Det er såpass mye arbeid at det ikke er noe å tenke på engang. Det vil overhodet ikke lønne seg, mye bedre å finne seg en bil med quattro orginalt. Har du prøvd???????? Ingenting er umulig.....det tar bare lit lengre tid enn planlagt..HA HA Men seriøst...Har du bygd om noen gang....kult med bilder av ombyggingen evt... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg har ikke prøvd, men jeg vet at det er så tidkrevende, kompisert, vanskelig og dyrt at det er bedre å kjøpe en Orginal Quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg