Zimax Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Orginal bilde Etter jeg har moddet det. Hva syns dere? .. hmm.. jeg er litt missfornøyd med luftinntaket ved døren... Siter if its fast, its a ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Må si at den orgianale var mye finere! Saab skal ikke ha bling bling felger å anna tull. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det var litt jalla felger og baklykter... også vis du ser i vannet ser du at det er speilbilde av di gamle felgene... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimax Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ja, jeg er klar over det. Man blir ikke flink uten videre. Prøve og feile :) Takk for tilbakemeldinger. Siter if its fast, its a ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Den orginale er jo en 9-3 Viggen, den skal ikke moddes. Den er ferdig moddet. Artig at du valgte en slik bil uansett.. <-- Jeg har jo en slik (Ikke Viggen da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Felgene så ikke mye ekte ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg