commodoreb Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Har en cd spiller,som jeg ikke husker navnet på,men det er den som panelet snur seg på når jeg slår den av,som jeg må in med koden på nytt. Har koden,men hvilke to knapper skal jeg holde inn for å få spilleren til å ta koden? Har gjort det før,men det er så lenge siden. Har prøvd mange varrianter nå,men uten hell. Noen som har peiling? Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Ingen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 sett den i standby mode og hold inne meny knappen (tror det var noe sånt...) Den må motta koden i tre "intervall" helt til det står approved. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodoreb Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Nope,man slår på spilleren,taster inn koden og holder inne to taster samtidig i noen sekunder.Da går den inn. Har gjort det mange ganger før,men husker ikke hvilke taster mann skal holde inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg