Brandtenborg Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har en 89'mod Passat 1,8 som har et kjedelig instrumentbord med en stor analog klokke... Jeg kunne tenke meg å bytte ut dette med en som har digitalklokke og turteller... Er det noen som vet om dette passer rett inn, eller må jeg gjøre noen mods? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det finnes to utgaver at dem... Ene funker , den andre lyser som et tivoli. Det er bare å prøve deg frem, ingen skader vil skje. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det finnes to utgaver at dem... Ene funker , den andre lyser som et tivoli.Det er bare å prøve deg frem, ingen skader vil skje. Men hva er forskjellen på de to du nevner da? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ledningsnettet er noe forskjellig slik at de oppfører seg forskjellig... Utseendemessig er begge instrumentpanelene like. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ledningsnettet er noe forskjellig slik at de oppfører seg forskjellig... Utseendemessig er begge instrumentpanelene like. Ok! Takk for infoen! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg