Skidracer Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i, eller har liggende venstre blinklys fremme, og hovedlykter til Commodore? Skulle gjerne hatt en tenningslås og, men det finner jeg vel på skroten.. Er ikke helt enkelt å handle deler til gammel opel fant jeg ut... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i, eller har liggende venstre blinklys fremme, og hovedlykter til Commodore? Skulle gjerne hatt en tenningslås og, men det finner jeg vel på skroten.. Er ikke helt enkelt å handle deler til gammel opel fant jeg ut... Har alt det dær bare ring meg eller skriv hær! Tlf 41643425 Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg