boXer Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Les om det her... Og her... Ser ut som det kommer et Initial D spill på PS2... Ser ganske bra ut på screenshots'ene også, gleder meg allerede :D (For de som ikke har fått det med seg så er Initial D en anime TV-serie fra japan(no shit) som handler om streetracing miljøet i Japan og ungdommene i miljøet. Sinnsykt kul serie hvis man har litt interesse for japanske biler eller anime. Finner en del episoder på nettet og kan kjøpes på DVD.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 noen som vet om det er mulig å få tak i ??? i PAL?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 fint at min er chippa da:-D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Kom jo ut i 2003 dette da.... kun japansk versjon ;) Kommer ikke i engelsk versjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Kom jo ut i 2003 dette da.... kun japansk versjon ;)Kommer ikke i engelsk versjon... Ti poeng :thumb Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hehe, så ikke på datoen på første innlegg jeg... Så svaret blir, nei det har ikke kommet i PAL versjon... Men det er ikke spes bra heller, ingenting å trakte etter... det nærmeste du kommer driftespill til ps2, er D1 gp ;) Kaido racer er vel egentlig også ett drifte spill, men det stiller i samme klasse som initial D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg