raz Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har tenkt og kjøpe meg ny spiller til annlegget, har sett litt på disse to: http://www.carsound.com/reviews/hd_units/cdx-m600.html http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7989&taxonomy_id=430-458 Hva annbefaler dere,hvem er best osv... Priser alle som kommer med svar.. cheers Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg ville gått for pioneer spilleren, har aldri likt sony sin bilstereo. Pioneer går jo for å være my bedre lydmessig også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg ville nok sett på litt andre alternativer også.... Clarion f.eks.... JVC er meget bra lydmessig. og selvfølgelig....Alpine :dj Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Målingene til carsound bekrefter noe jeg lenge har påstått: De innebygde forsterkerne i Sony-spillere er svake. Max Undistorted Output: 18 Wx4 @ 1% THD+N Regner med dette er i 2 Ohm. Da blir RMS i 2 Ohm ca 9 W x 4 og RMS i 4 Ohm kanskje 6 W x 4... Av de to ville jeg klart ha valgt Pioneeren. Men ellers mener jeg generellt sett Alpine er best lydmessig. Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ville helt klart valgt pioneeren av de to! hadde en p80mp ei lita stund,ganske grei lyd i denne:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Pioneer'en, uten tvil, og tror faktisk ikke jeg hadde vurtert så mange andre spillere... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har Pioneer DEH-P80MP selv og er kjempe fornøyd, knall spiller med bra dispaly, motorisert frontpanel og 37x4W RMS i en eller anne ohm :p HAr tatt ut alt utenom frontsett og cd-spiller nå, driver Magnat classic 216 med spilleren nå, spiller kjempe bra, ikke like høyt som med forsterker men fortsatt BRA :) assman Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 takk for svarene, Noen som kan eller vet av noen som kan skaffe meg den pioneern billig, eventuellt fra tyskland eller noe? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 takk for svarene, Noen som kan eller vet av noen som kan skaffe meg den pioneern billig, eventuellt fra tyskland eller noe? Prøv Anders du ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg