sooocool Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe ser ut som han som tok den ut hadde det veeeldig travelt, ikke hatt tid til å skru av kablene der nei .. hehehehe (lurer på hvorfor).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe ser ut som han som tok den ut hadde det veeeldig travelt, ikke hatt tid til å skru av kablene der nei .. hehehehe (lurer på hvorfor).. Den er ikke stjælt nei! Fikk den av stefaren min så ikke kom her med den! Forslag til høytalere? Siter Crew "Kønners-racingteam" "Baby Just Swallow!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe var bare en spøk eller Joik :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe var bare en spøk eller Joik :) Okey, trodde du skulle anklage meg for tjuveri eller han jeg fikk den av for det.. Virka bare litt seriøst når du sa det.. Forslag til fronthøytalere? Siter Crew "Kønners-racingteam" "Baby Just Swallow!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Har flere forslag men kommer ann på prisklasse ? Focal har frontsett fra 1000 lappen og oppover . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Okey, trodde du skulle anklage meg for tjuveri eller han jeg fikk den av for det..Virka bare litt seriøst når du sa det.. Forslag til fronthøytalere? Peerless Definition 6" komponentsett, pris pr. par NOK 1598.00 Tåler 80W RMS og har en følsomhet på 92db. Har selv 5" utgaven, og er kjempe fornøyd. Focal er også gode høyttalere i samme prisklasse. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Har flere forslag men kommer ann på prisklasse ?Focal har frontsett fra 1000 lappen og oppover . Mvh Tenkte fra 1200-1800 for høytalerene Peerless Definition 6" komponentsett, pris pr. par NOK 1598.00 Tåler 80W RMS og har en følsomhet på 92db. Har selv 5" utgaven, og er kjempe fornøyd. Focal er også gode høyttalere i samme prisklasse. Har du ei nettside jeg kan se etter? Evt noen som selger det i Norge? (hvis de gjør det da) Siter Crew "Kønners-racingteam" "Baby Just Swallow!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Jeg linket til Definition-settet lengre oppi tråden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Dagens mål er mer og mer 2.83V til forskjell fra den "gamle" måten der en tilførte 1W. Ikke for å hakke, men i "gamle dager" VAR 2.83V det samme som 1W da... Standarden er tilpasset 8-ohms høyttalere (P=U/I, U=RI, altså strømmen gjennom en 8-ohms høyttaler er ved 2.83V lik 0.3537A. Da blir effekten man trekker lik 2.83V ganget med strømmen 0.3537A, som blir: 1,001... W, sånn omtrent). I realiteten er det 2W som benyttes dersom høyttaleren er oppgitt til 2.83V og er på 4ohm. Da har den jo faktisk også 3dB mindre følsomhet enn oppgitt. Enkel matte med ohms lov... :) Men jeg tenkte aldri på dette før Dag Johansen nevnte det for en tid tilbake! :) mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Stimmt! Det var den "lille" 1W differansen på bilhøyttalere, som jo oftest har en impedanse på 4 ohm, som var poenget mitt men jeg var bare litt dårlig med presiseringen ;) Skamme seg :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Tenkte fra 1200-1800 for høytalerene Har du ei nettside jeg kan se etter? Evt noen som selger det i Norge? (hvis de gjør det da) Den er nevnt før, men: http://www.dynabel.no Finner under bilstereo og netthandel. (P.S. bestiller du for mer en 2 000,- så er det gratis frakt) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensen Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Enkel matte med ohms lov... :) mvh Jan Rune Jeg skjønte ikke en dritt av det du regna jeg da =P Den er nevnt før, men: http://www.dynabel.no Finner under bilstereo og netthandel. (P.S. bestiller du for mer en 2 000,- så er det gratis frakt) Hjertlig :D Siter Crew "Kønners-racingteam" "Baby Just Swallow!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg