mrhw Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei! Tenkte meg en ny bilspiller. Har hørt at dere kan mye, hvilken burde jeg gå for? Skal IKKE bruke den innebygde forsterkeren, har forsterkere som tar seg av lyden... Clarion DXZ858RMP Kenwood XXV-01D PIONEER DEH-P8600MP PIONEER DEH-P9600MP ------------------------------- De ENESTE alternativene er disse fra strømmen bilradio, er ikke noe vits å foreslå fra en annen forhandler, eller modeller enn de som jeg listet, lang historie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zelkin Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Clarion er jo ganske kjent for å ha fokus på lyden, mens pioneer har fokus på lyd og design. Egentlig er alle ett bra valg, men styr helst unna Kenwood. De har egentlig aldri imponert meg spesielt. (min mening, finnes folk som brenner for andre ting :) PS: Er det lyd du søker etter, er blaupunkt og alpine gode spillere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 på papiret skal vel pioneer'en P9600 være best tror jeg.. Men den Clarion'en er også meget bra. Lydmessig er de nok meget like (dvs meget bra) Ser ikke helt vitsen å vurdere den 8600'en når 9600 har alt den har og litt til (eller?? correct me if I'm wrong) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ser ikke helt vitsen å vurdere den 8600'en når 9600 har alt den har og litt til (eller?? correct me if I'm wrong) Gå inn i en butikk og hør på lydforskjellen, da velger du 8600 spilleren før 9600'en. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrhw Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Takk for svar! Personlig har jeg alltid vært veldig glad i Clarion, men flere påstår at Pioneer er bedre (lydmessig altså). Hvis jeg skulle gått for en Pioneer så virker det som om 8600 er "hendigere" å håndtere siden du ikke har "dobbelt front". Så hvis vi snakker lydmessig kvalitet, mellom 8600 og Clarionen, hva sier dere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Sats på Clarion, har selv meget god erfaring med Clarion . Men må si Alpine imponerer også, men det var ikke med på lista de så :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 er ute etter en spiller som er litt diskre en den clarion som er nevnt på toppen her det eller lyser den å tar helt av. skal kjøre en litt cleen linje i bilen liksom Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg