Passatman Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Lurte på om det var noen fler her på forumet som har PC i bilen, og isåfall hva slags PC, utstyr(gadgets),software osv, Har selv "full pakke" med GPS osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 vet at tfac hadde det i golfen sin.. se prosjekt hamar golfen Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jeg hadde en pc som musikk og film database, men solgte det etter 2 dager i bilen. nå skal jeg bygge det samme, bare at jeg bruker mobilen og bluetooth som mus og tastatur. hehe. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passatman Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Bruker heller ikke tastatur og mus....touchscreen som gjelder.Har i tilegg fjernkontroll. Min pc fungerer i tilegg til musikk/film/spill/radio, også som handsfree til mobilen b.la. Er i gang med relèkort for styring av vinduer,interiørlys,AC osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriko Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 mm.. Via Mini-ITX hovedkort, 512RAM, wlan, 120gb hd, gps, touchscreen og full pakke. Brukes til mp3, musikkvideoer, gps, handsfree over bluetooth og "tyverikontroll" kan ringe til bilen og få den til å gi fra seg eksakt posisjon :hammer. Noen flere ideer til hva man kan bruke en carputer til? Bilen min er et år for gammel til OBD-II, så det utgår dessverre :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Lurte på om det var noen fler her på forumet som har PC i bilen, og isåfall hva slags PC, utstyr(gadgets),software osv, Har selv "full pakke" med GPS osv.Om du ikke har vært der, så er http://www.carputer.no en fin side. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg hadde faktisk stasjonær PC i bagasjerommet på russebilen... Stor jævel fra IBM med 15" skjerm. La Logitech Surround anlegget mitt rundt i bilen med 4 satelitt høytallere og en basser mellom framsetene... skikkelig tøft å råne med den! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg