Runer Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Heisann. Jeg har byttet bærearm foran venstre side på min golf 2 gti 16v. På delelageret fikk jeg også med en hylse som skulle tres utenpå bolten som holder bakre foringa på armen. Men nå etter at jeg har satt sammen alt så har jeg en forholdsvis stor slark i bakre foringen. Noen som har noen tips om hva som er galt og hva jeg kan få gjort med det?` En ting til, hvordan lufter man kjølesystemet på denne bilen. Er 90 mod. På forhånd takk :wave Rune :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Var den delen du monterte lik den gamle? Kjølesystemet er selv-luftende. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runer Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Var den delen du monterte lik den gamle? Kjølesystemet er selv-luftende. Den skulle i følge delelisten være det. Er det mange typer bærearmer til golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runer Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 ingen tips om hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har du byttet de selv burde du jo klare å plukke ned og stille en diagnose selv. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runer Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har du byttet de selv burde du jo klare å plukke ned og stille en diagnose selv. Vet jo det, og skal jo selvfølgelig skru av den venstre bærearmen igjen. Men grunnen til at jeg spør er hvis det feks. finnes forskjellig type hysler til skruen så bare handler jeg det før jeg skrur det ifra hverandre. Ikke altfor vant til å skru VW derfor bare spør jeg og regner med at det er litt av vitsen med forumet. Hvis du ikke har noen fornuftige svar å komme med så er det liten vits i å kommentere. Ellers takk for hjelpa, imorgen bilr det bytting av frostvæske og forstilingsmekking. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 støtter den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg