KinG^KaoZ Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hjelp en student i nød! Trenger turteller til bilen min (er ikke orginalt), men jeg finner omtrent ingen turtellere til under 1000lappen. Sålenge det ikke er sånne ursmå hvite shittgreier. Noen som vet om webshop som har greie priser på slikt? Har trålet internett i en evighet nå. Fant på kimmit-sport, men da hadde jeg ikke penger, nå er de utsolgt, bare noen kromma (teite) igjen. Brukt går også om noen har i nærheten av haugesund. (har ikke råd til å bli svindlet av privatpersoner over nett nå). Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Synes turtellere er utrolig overpriset. 5000kr for et lite instrument herregud da mann. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Du tenker altså på en sånn stor som vanligvis står montert på dashbordet? Ikke en sånne en altså? : Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Du tenker altså på en sånn stor som vanligvis står montert på dashbordet? Ikke en sånne en altså? : Ikke en slik liten nei, er jo dobbelt så liten som orginal. :) Vil helst ha en litt stor, så eventuelt bygge den inn i instrumentpanelet eller montere den på dashen. Må nok lakkeres sort og få ny instrumentskive da alle instrumenter nå til dags skal være så hvite ( grusomt spør du meg :) ) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg