Bosemete Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei jeg vill ha meg en billig caddy men jeg vet ikke så mye om de, noen som har noe å komme med, hvordan er de å kjøre, bruker de mye bensin\diesel? er det dyrt for deler er det vanskelig å skaffe deler? Siter suzuki rm50x (fra stjålet) Golf II 85 (solgt) volvo 245dl 84 (solgt) datsund 2000d 72 (prosjekt) sierra 2,0l 86 (sår å ruster i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Vet ikke hvordan de er å kjøre, men det er jo ganske likt golf, mange like deler, samme motor (og dermed bensinforbruk) og mange deler rundt om i landet.. Finn en i nærheten av der du bor og sjekk om du kan prøvekjøre den? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kanonfete biler. Motorer er VAG, så der finner du det samme i masse andre biler. Eneste som er noe dritt er karrosserideler som ikke er så lett å få fatt i. Så her lønner det seg å få knekt og sveiset selv... Lykke til, håper du finner en flott en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Vet ikke hvordan de er å kjøre, men det er jo ganske likt golf, mange like deler, samme motor (og dermed bensinforbruk) og mange deler rundt om i landet.. Finn en i nærheten av der du bor og sjekk om du kan prøvekjøre den? den caddyn jeg hadde før var sinnsykt vondt å kjøre... sinnsyk stiv foran å høy bak.. men så jævla bra ut.. me rs fanger foran så ble den ubrukelig på vinter... men fin som snøplog Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg