OleVik Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Når jeg bremser kommer det en klunkelyd i takt med farten på hjulet. Bremsepedalen pulserer også .. kan bremse skiven ha slått seg ? andre ting ? virker som det kun er foran til venstre .. Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei hei. Er det kun når du bremser? Vis det også skjer når du kjører, kan det være drivleddet. Ganske "normalt" at dem tar kvelden. Ellers kan det være bremsekalipperen, som henger. Sjekk at hjulboltene er stramme. Kanskje det kan være at dem har slått seg. Men tviler på det. Skjedde det plutselig ? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Hei hei. Er det kun når du bremser? Vis det også skjer når du kjører, kan det være drivleddet. Ganske "normalt" at dem tar kvelden. Ellers kan det være bremsekalipperen, som henger. Sjekk at hjulboltene er stramme. Kanskje det kan være at dem har slått seg. Men tviler på det. Skjedde det plutselig ? Det er kun når jeg bremser. Har nettopp byttet foringer, og banka hardt på hjul og kanskje bremseting for å få ting på plass igjen! Kjører ikke med megahjulene nå, og alt av lagre og drivledd er byttet.... Det er ingen lyd når jeg svinger eller gasser, og lyden kommer selv om jeg ikke har den i gir når jeg bremser... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kast i skivene? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kast = blir skjev (på godt norsk) Ta kan hende at du har fått noe bak bremseskiven, slik den står bittelitt skjev. Ta den av og på igjen. Vis du har veldig dårlig råd, og liker å skru. Kan du prøve å bytte høyre og venste skive. Da finner du ut om det er kast i den ene skiven. Hehe kan være du og slo litt for hardt. Lykke til, Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Da var feilen rettet! På venstresiden var bremseskiven skjev. En ny en kurerte dette. På høyresiden var ikke hjulboltene strammet nok .. dette skapte ulyder! taker får jelp :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg