Gå til innhold

Saleen -Lamborghini- +++

Ranger emnet


TAm

Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På bilen var det 2x Paganier, 1x F40, 1x F50, 1x Aston Martin Vantage, 1x Lambo Murcielago, 1x Lambo Diablo Roadster, og 1x Koenigsegg.

 

.

var det en vantage..ser på bilde i autofil? ligner på aston martin lagonda spesial,650 hk, samme farge og felg, men kan være skrive feil i bladet, men bare lurte?

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å lese tråden gjennom før teite spm? en aston martin..står jo klart på en av de andre sidene..tullinger..

 

Tulling selv... ;)

Som fremtidig Aston Martin eier, burde jeg kunne se det, men det stemte liksom ikke helt... Dessuten, bilder sier så mye mer enn ord...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hammer :boxing :nono:

Tulling selv... ;)

Som fremtidig Aston Martin eier, burde jeg kunne se det, men det stemte liksom ikke helt... Dessuten, bilder sier så mye mer enn ord...

er du helt idior, sitter jo med bilder foran meg og han som er i firmaet sier det er en aston martin, han lyger nok :fuckme2: men pm meg hvis du er mere frekk .. bullshit få deg lappen først..nå skjønner jeg hvorfor folk..er lei av folk under 18, noen som er flinke da..ta deg en tur på moppa du :hammer :boxing :nono:

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hammer :boxing :nono:

er du helt idior, sitter jo med bilder foran meg og han som er i firmaet sier det er en aston martin, han lyger nok :fuckme2: men pm meg hvis du er mere frekk .. bullshit få deg lappen først..nå skjønner jeg hvorfor folk..er lei av folk under 18, noen som er flinke da..ta deg en tur på moppa du :hammer :boxing :nono:

 

Hva skjer? Er visst fler av de over 18 som også er barnslige, ja. Det er nok helt klart.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det en vantage..ser på bilde i autofil? ligner på aston martin lagonda spesial,650 hk, samme farge og felg, men kan være skrive feil i bladet, men bare lurte?

 

Skal sjekke lastelista en gang til for sikkerhets skyld, så jeg ikke juger her... hehe... mener det var en Vantage. Men korrekte opplysninger SKAL komme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er eier, ialle fall han som er i autofil, telte på bildet ,ja 7 testarosaer i forskjellige farger..74 biler til sammen.. fy faen og fet fyr:) hellothere

Når han har 7 Testarossa så tyder det på at han har alt for mye penger.

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hammer :boxing :nono:

er du helt idior, sitter jo med bilder foran meg og han som er i firmaet sier det er en aston martin, han lyger nok :fuckme2: men pm meg hvis du er mere frekk .. bullshit få deg lappen først..nå skjønner jeg hvorfor folk..er lei av folk under 18, noen som er flinke da..ta deg en tur på moppa du :hammer :boxing :nono:

 

Og forresten. Det at man har lappen betyr vel ikke at man er automatisk moden. Det finnes nok av idioter med lappen, som kanskje aldri burde hatt lappen, grunnet at de setter sine egne og andres liv i fare!

I tillegg er det vel ikke en regel at alle under-18 åringer er umodne!

Hvis du mener at alle 18 åringer som har lappen er ferdig modnet med en gang de får lappen, tar du rimelig feil!!!

 

:fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han har 7 Testarossa så tyder det på at han har alt for mye penger.

sant nok ,men gøy at en nordmann smler på biler..er en riking i grimstad som hadde et museum i kr sand,men er bare lager for bilene,, han hadde og flere ferrarier, synes det er gøy.. bruk mens du har er mitt motto.. hellothere

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten. Det at man har lappen betyr vel ikke at man er automatisk moden. Det finnes nok av idioter med lappen, som kanskje aldri burde hatt lappen, grunnet at de setter sine egne og andres liv i fare!

I tillegg er det vel ikke en regel at alle under-18 åringer er umodne!

Hvis du mener at alle 18 åringer som har lappen er ferdig modnet med en gang de får lappen, tar du rimelig feil!!!

 

:fire: :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:

brøvde å si at det er flere unge her som har peiling..men glem det dette er ot... så pm hvis du vil mere, men mange som ikke leser gjennom tråde og kommer med tull ofte unge moped duder,, så slutt nå..sikker moden du..ok :drive2

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brøvde å si at det er flere unge her som har peiling..men glem det dette er ot... så pm hvis du vil mere, men mange som ikke leser gjennom tråde og kommer med tull ofte unge moped duder,, så slutt nå..sikker moden du..ok :drive2

 

Da foreslår jeg vi setter en strek her og nå. :thumb

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår