Oleee Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Er på jakt etter slike felger som zoom har, eller noe lignende.. Noen som har, veit om noen eller har sett slike felger til salgs? Skrik ut! hellothere Trur det kan bli praktisk på vinteren pga. møkk osv og det ser helt greit ut, kontra den hvite snøen! m'm Skrik ut da dere, hvis dere kommer over noe sånne eller noe som ligner!! Må nesten være 4x100 for min del da.. På forhånd takk! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Hehe :D Går jo kanskje an å finne noen greie felger og lakke dem sorte? Jeg vet desverre ikke hva felgene mine heter, men de har rial senterkopper, så er godt mulig rial felger. Lykke til med felgjakt! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her har de kule svarte felger!! felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Her har de kule svarte felger!!felger Feil boltsirkel og litt store som vinterfelger? Men definitivt kule Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Vil ha zoom sine! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Vil ha zoom sine! :D Ta med deg jekk, noen murstein og ei hjultvinne da vel? :D :hammer Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ta med deg jekk, noen murstein og ei hjultvinne da vel? :D :hammer Hehe, ja..det beste er jo at han bor i Oslo også! m'm Hehe.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Vil ha zoom sine! :D Da vet jeg hvor jeg skal lete hvis bilen mangler felger :boxing Du kan jo kjøpe biltema spinnerkapsler å ha i vinter istedenfor da, er jo nesten like tøft? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Da vet jeg hvor jeg skal lete hvis bilen mangler felger :boxing Du kan jo kjøpe biltema spinnerkapsler å ha i vinter istedenfor da, er jo nesten like tøft? :D Sett på kaplser da vettu, er jo phett det ! :D hett i statene :P Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg