lars-frr Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Satt på Vinterhjulene på shitboxen på Lørdag siden snøen snart skulle komme. Gjorde alt i henhold til boka hehe, kjørte hjem og la ikke merke til noen ulyder. Så kom dagen da snøen dalte ned fra himmelen og jeg skulle ut å brekke. Men da jeg kjørte merket jeg at noe var galt forstillingen, virker som det kommer fra høyre side. Det første jeg la merke til var at det kom en dunke lyd når jeg skulle starte den. Akset jeg litt hardt får så å slippe gassen kom lyden igjen. Tenkte jaja, sikkert litt kaldt. Men så etter litt kjøring merket jeg at dunke/slå/kakle lyden kom jo fortere jeg kjørte. Slapp jeg gassen kom den, ga jeg gass eller bremset så forsvant den. Tenkte at hmm kanskje ikke hjulene sitter ordentlig på. Skrudde av det på høyre, det satt jo som et skudd.. Hva er det da som er galt montro ? Hjulager som har gått ?? Syntes bare det er så rart at dette oppsto etter jeg bytte hjul. Kjørte nøyaktig 2 km fra jeg byttet hjul og til lyden oppsto idag. Var ikke noen ulyder før skiftet... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det var ikke noe galt alikavell yiha.. Bare jeg som loka Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bra lars. ;) Kan være mye snø i felgen bare. Få se noen bilder av dyra sammen a! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Vil helst ikke si hva det var igrunn hehe... Skal få tatt bilder av dyra, skal stikke å heve bilen nå. Så da blir den ikke så fet. Fikk bare hevet den foran på Lørdag, da gjengen bak satt bom fast.. Tips ?? Til å løsne de.. Anti rust eller noe?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg