Cereal Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 noen som har ett koblings skjema for sentrallåsen på en peugeot 306?? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har ikke fullstendig koblings skjema, men hva er det du trenger til ang sentrallås? Planer om å montere alarm?! Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Har ikke fullstendig koblings skjema, men hva er det du trenger til ang sentrallås? Planer om å montere alarm?! skal bytte ut sentral låsen på førerdøren, men den jeg kjøpte hadde en annen plugg..må vite hvilken ledning som er til hva.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fresern Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kjøpt orginalt eller brukt? Hvis orginalt, så er det bare å stikke tilbake og forlange riktig del. Sikker på at denne delen som ikke passer vil virke? Jeg skal høre med en kompis, så skal jeg legge ut skjema for sentral låsen på førerdør i morgen. Siter Tut og kjør!! Øl, nakne damer og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kjøpt orginalt eller brukt? Hvis orginalt, så er det bare å stikke tilbake og forlange riktig del. Sikker på at denne delen som ikke passer vil virke? Jeg skal høre med en kompis, så skal jeg legge ut skjema for sentral låsen på førerdør i morgen. kjøpt på mekonomen, eneste denne som var å få tak i nå..vet at den vil virke, ser ganske lik ut bortsett fra pluggen Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg