bb^ Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har en a3 00' som jeg ikke blir klok på. I dashen er det 2stk brune iso plugger, en strøm osv og en til høytalerne. Men, det er også en RØD iso kontakt med en tynn blå/sort ledning. Den var ikke kobla i org spillern. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hadde en kontakt til overs i bilen min jeg og... Aldri vært kobla til noe lissom. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Remote? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har en a3 00' som jeg ikke blir klok på. I dashen er det 2stk brune iso plugger, en strøm osv og en til høytalerne. Men, det er også en RØD iso kontakt med en tynn blå/sort ledning. Den var ikke kobla i org spillern. Forslag? Tar jeg ikke mye feil er vel den til noe telefon greier.. Har du org montert tlf eller noe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nei, har ikke org tlf heller :S. Aner ikke hva denne er til, men det virker jo logisk at det er noe tlf crap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Dette kan enten være noe til telefonen din, eller så kan det være til displayet i midten mellom turteller og speedometer, hvis du har den skjermen da!! Høres likevel rart ut, hvis ikke den var koblet til den orginale spillern?! Sikker på at den ikke bare har falt ut av kontakten? Hvor stor er den rød? litt bredere, men smalere? Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 ja den er litt bredere og smalere, og rød. Har display mellom speedo og turteller ja. Den lille som viser alt mulig uinteressant crap. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Jeg har den samme på bilen min, det er en 10pins kontakt, var ikke koblet til noe på min heller så jeg aner ikke hva det er til. Mulig det er til de som har navi. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nå kan det være det samme, totalvraka bilen i går. Ekke mye å samle på. buhu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nå kan det være det samme, totalvraka bilen i går. Ekke mye å samle på. buhu hvordan klarte du det? Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hehe, god fart i sving med ekstremt mye vann. Bakhjula glapp og da var det ikke snakk om, snurra inn i et steingjerde. Ræva vinterhjul ekke noe særlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Håper det gikk bra med deg da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 kontakten er forresten til lys på spillern...altså når den ikke er på...men kjørelysa dine er på så skal knottene lyse...også skal det gå ann å dimme det de lysa sammen med lysa på de andre instrumentene på dashbodet... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg