Blend_2097 Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har 2 stk S15L7 fra Kicker, som skal drives av en KX2500.1 fra Kicker. Bilen er en LITEN Mazda 323 fra 91. Etter innkjøp av ny bil til fruen, har jeg fått denne helt og holdent for meg selv:D Subbene har kassemål fra 42.5-169l pr element, muligheten for å fjerne baksetene er tilstede, men hadde jo vært fint å være flere enn 2 i bilen innimellom:P Vil at amp og kondensator skal kunne sees godt, og gjerne baksidene på elementene. Tingen er den at jeg har til nå tegnet over 30 opsett, og er fortsatt ikke fornøyd! Er det noen som vil komme med innspille på hvordan ting kan plasseres???????? Gjerne gode forklaringer, eller bilder, eller raske tegninger fra f.eks paint er fint:) Ribber bilen fullstendig imorgen, skal dempes og fikse noen småting. Så om ca 3-4dager må jeg finne ut hvordan jeg skal bygge dette her.. HELP me!! Har fri tillgang på 22mm MDF og sponplater i alle varianter, trenger ikke noe der. Kan støpe også, har 200l polyester på lur, men vil støpe så lite som mulig. Er ute etter mer SPL enn SQ, og da må veggene være ganske så tykke ved evt støping, dette tar tid, noe jeg ikke har. Kommer prosjekt-tråd om dette om noen dager:) Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bilen er en LITEN Mazda 323 fra 91. Etter innkjøp av ny bil til fruen, har jeg fått denne helt og holdent for meg selv:D Hehe....endelig har fruen fått Polo? Grattis då:D Når det gjelder plasseringer av elementer og det andre knasket, kan jeg ta en liten tur tidligst på fredag for livlig og høyt temperert diskusjon. Eneste kravet fra meg er at det må være på en plass skjermet for vind, og du må være opplagt, slik at du "ser" idéene mine med en gang. Men et spørsmål: flere enn to i bilen...som i tre, fire eller fem? Du kan jo lage den tresetersløsningen du foreslo til meg? Men siden bilen er så LITEN, så er det vel ikke plass til det...? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg har en god idé: Selg den ene sub'en! Da får du plass! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har fundert med tanken på 3 seter, men får se. Har tatt ut alt i bilen idag:) Lappet litt sår som komm til dagens lys, og vasket ned alt med White Spirit. Imorgen skal det dempes i alt som ligger der hvor baksetet en gang begynnte til luken slutter. Har noen timers arbeid i vente, men SKAL rekke det imorgen. Glemte self kameraet hjemme, men skal knips noen bilder senere idag. Så noen før-bilder blir desverre ikke tilgjengelig i prosjekt-tråd. Selge èn:P Hva er vitsen med en KX2500.1 på ÈN 15"L7? Hadde holdt fint med en KX1200.1. Skal BRÅKE dette anlegget, ikke bare spille bra som normale folk gjør;) Planen er at anlegget skal spille så du blir fysisk dårlig etter kort stund. Thats what I like:D:D:D Dersom den ene skulle selges kan du få den for.. .tja... 4500,-:P Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skal du virkelig bråke driter du i bakseter og bygger en vegg :D kasse på 400 liter med svææær port og lav tuning :) Gjerne en kx2500.1 til så du får litt juice til subbene.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hmmmm... ja. Men er jo litt greit å kunne kjøre noen til evt byn når de skal ut også.. Har fundert mer på 3-seters tanken.. Med magnetene utover. Men med vegg bakerst... ARGH! Horfor skal det være så jæli vanskelig å bestemme seg da!!!!! Mongo V tast!! Må slå på tastaturet for å få den til:/ Unger og sjokomelk nær et tastatur er ikke en grooom idè;) Tror der jeg får plass i bagasjerommet?? Ca 100l kasse hver+ALT det andre dillet som skal inn der? Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har hørt to sånne i en 220 liters kasse og synes de trenger litt større enn det for å gi alt :) Du kan jo bygge vegg helt opp til taket bra baksetene.. :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Skal måle og regne på det imorgen. Er helt skutt nå, tror jeg skal finne sengen snart... Er jo noe å hente i høyden der ja. Vet du om biltrangtilsynet sier noe om jeg blokkerer sikten ut bak?? Blir jo helt lukket:/ Mh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Du kan jo sote bakruta også.. Men så lenge du har har sidespeila i orden tror jeg det vil gå greit.. Må bare feste hele kassa skikkelig oppe og nede :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Horfor skal det være så jæli vanskelig å bestemme seg da!!!!! Mongo V tast!! Må slå på tastaturet for å få den til:/ Unger og sjokomelk nær et tastatur er ikke en grooom idè;)Mvh Simon Jeg bare MÅTTE le litt.....:D Kjøpe nytt? Står bilen i Isdal forresten? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bilen står her hjemme. Skulle dempe den idag, men pappa trengte litt hjelp på en bil, så ringte øystein, og måtte ha hjelp til å montere inn et nytt anlegg. Så da var den dagen brukt opp:/ Skal ta det til helgen, regner med på Søndag, må jobbe på BB imorgen og lørdag:P Skal KANSJE ut en tur på Fredag, får se hva som skjer:D Kan komme og myse om du vil. Er ikke særlig spennende enda, men kansje du ser noen idè`er jeg ikke har gjort enda. Mvh Simon Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Kan komme og myse om du vil. Er ikke særlig spennende enda, men kansje du ser noen idè`er jeg ikke har gjort enda. Vel, tilsier ikke tidligere erfaring at denslags har en vane for å skje?;) MEN ikke glem å opprette en NY tråd når du kommer med bildene dine, slik at du ikke får en prosjekt-tråd som heter "plassering av subber:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg