Gå til innhold

Test Drive Unlimited

Ranger emnet


dast

Anbefalte innlegg

  • Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Heisann;) Jeg et lite spm... Jeg har 6 hus: 3 uten noen biler 2 med fulle garasjer, og 1 hus der det kun står to biler, så lurte litt på om det er en måte jeg kunne fordelt disse bilene ut på de tre tomme husene? Eller er det sånn at du må kjøpe nye biler for å fylle opp? Håper det er noen som kan svare meg på dette;) Hadde blitt veldig takknemmelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde gå. Det er en stund siden jeg spilte dette sist men når du er i garasjen så kan du få opp en liste over alle bilene. Da skal det være mulig å flytte biler, men mener å huske at det bare var bytting av biler. Du må nok kjøre bilene dit, noe som egentlig bare er kos?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som du tenker på er nok desverre bare bytting av biler:( Sef er det bare kos å kjøre, men Det går heller ikke å ta en bil fra et annet hus og kjøre opp til det nye for så å hente en annen i et annet hus og kjøre opp igjen... For må jo ha bil for å dra ned til huset for å bytte den ut i en annen for så å kjøre opp igjen å hive den fra seg i en annen garasjen... Jeg er veldig dårlig til å forklare ting, men håper du skjønner poenget mitt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Heisann!

Tenkte jeg skulle lage en tråd for dere som vil diskutere Test Drive Unlimited som kommer til xbox 360.

Handlingen foregår i en massiv onlineverden på stillehavsøyen Oahu, som er 5960 kvadratmeter stor. Du har nesten 25000km vei til fri benyttelse.

Spillet går altså ut på at du lager deg en person første gang du logger deg på spillet. Du bestemmer hvordan personen din skal se ut; klær, høyde, øyne, osv. Du får et lite hus, og litt penger til å kjøpe deg en bil. Så må du kjøre løp mot andre spillere, for å skaffe deg klær, penger eller biler.

Du hjelper haikere å rekke flyet sitt, og lignende.

Du kan ta i bruk vindusviskerne, radioen og sveive ned vinduet.

Når du har skaffet deg nok penger, kan du kjøpe deg flere og fetere biler, og større hus. Større hus betyr igjen større garasje med plass til flere biler.

 

Sjekk ut testen og skjermbilder her:

http://gamer.no/art.php?articleId=16127

 

Ser ut som det er ganske god grafikk, og virker som et gjennomført bra spill. cheers

 

-dast

 

Hvordan bruker du vindus viskere på x-box 360 ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;) Jeg et lite spm... Jeg har 6 hus: 3 uten noen biler 2 med fulle garasjer' date=' og 1 hus der det kun står to biler, så lurte litt på om det er en måte jeg kunne fordelt disse bilene ut på de tre tomme husene? Eller er det sånn at du må kjøpe nye biler for å fylle opp? Håper det er noen som kan svare meg på dette;) Hadde blitt veldig takknemmelig;)[/quote']

 

Dette skal ikke gå an... Går an at biler kan bytte plass med hverandre, men ikke fordele dem. Dette er PC...

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår