gfuzzy Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hej jeg har tekt og gjøre noe med min Celica t20 96mod i vinter, tenkte på både styling,felger,potte osv. Funnet endel styling sider men lite med eksos, vil helst ha dobble potter bak(groomt) ;) Hvis det er noe der ute som har noen feite linker til firmaer som selger slikt(helts billig), hiv det ut da :D :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Viss du ska ha doble er det vel kanskje like lett å kjøpte 2 poter å lage det til selv? ;) så kjøper du bare sånne eksos deler.. Hej jeg har tekt og gjøre noe med min Celica t20 96mod i vinter, tenkte på både styling,felger,potte osv. Funnet endel styling sider men lite med eksos, vil helst ha dobble potter bak(groomt) ;) Hvis det er noe der ute som har noen feite linker til firmaer som selger slikt(helts billig), hiv det ut da :D :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Kan ikke huske å ha sett kit med dobbel eksos til Celica ihvertfall... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 det er bare å sveise i vei det da så får man det til har tenkt på å gjort det men hva er det jeg trenger? trenger jeg egentlig lyddemperen vis jeg har to potter. hvor mye tener jeg på 2,5'. jeg taper vel litt på bunddraget gjør jeg ikke det a. men mere effekt ved høyt turtall. kunne blitt tøft med 2.5' og dobbel potte Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 tru ikke du vil høre forskjell viss du kjører 2" eksos rør, og med øvegang til 2.5" til lyddemperene.. det er bare å sveise i vei det da så får man det til har tenkt på å gjort det men hva er det jeg trenger? trenger jeg egentlig lyddemperen vis jeg har to potter. hvor mye tener jeg på 2,5'. jeg taper vel litt på bunddraget gjør jeg ikke det a. men mere effekt ved høyt turtall. kunne blitt tøft med 2.5' og dobbel potte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gfuzzy Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kan ikke huske å ha sett kit med dobbel eksos til Celica ihvertfall... Der jeg fikk inspirasjonen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rømmling Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 hvor får man tak i potta der? har lyst på oval potte jeg å og helst to stk hehe Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gfuzzy Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Tror faktisk det er ett sett som man får kjøpt til mr2, som er "lurt" på den Celicaen ;-D Eneste jeg har funnet som ser likt ut.. finner ikke url nå :( Noen som vet hvor jeg får kjøpt baklykter med bare tre runninger som er blanke til celica? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg