Thomas` Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hva gjør jeg med del 1 av vognkortet når jeg skal levere inn salgsmelding (del 2)? Kjøper påstår at han skal ha dette og at han ikke får nytt, men han må vel få nytt i posten ettersom det på dette vognkortet står mitt navn? Skal jeg gi han vognkortet eller beholde det selv? Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 du gir han vognkortet del 1, del 2 sender du inn.. så går det ei stund, og han får nytt, og maskulerer det gamle.. alltid sånn det har fungert for meg.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Stemmer det. Må jo ha noe å vise til polisen hvis han blir stoppet han og.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Velvel, i teorien, så skal ikke du gi ham ditt vognkort. Når salgsmelding er innlevert, skal ikke bilen tas i bruk av ny eier før bilen er omregistrert på ham. Det hjelper ikke at han kjører på ditt vognkort (del 1) når navnet på dette vognkortet ikke stemmer overens med bilens registrerte eier. Vognkortet som står i ditt navn er ugyldig når et eierskifte er registrert. Når eierskifte er registrert (ikke bare salgsmelding), tar det 2-5 dager før nytt vognkort skal komme. I mellomtiden skal han kjøre på et midlertidig vognkort som han får utskrevet hos Biltilsynet. Det er dette vognkortet som er gyldig, ikke det i ditt navn. Merk også at man ikke kan kjøre i utlandet med dette vognkortet. Så når en salgsmelding er innlevert, så skal ikke bilen brukes av ny eier før alt er i orden og nytt vognkort utskrevet. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg