kripower Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hallo. Noen som har noen råd til meg. Jeg har en Bmw 325i Cab. Nå i det siste så har vinduet streika litt. når man åpner døren skal vinduet senke seg automatisk 1 cm ca, men nå skjer det ingen ting. så det er håpløst å få lukket døra osv. noen som har hatt samme problemmet? el vinduene fungerer hvis jeg trykker på knappene ved giret der... Kristoffer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hallo.Noen som har noen råd til meg. Jeg har en Bmw 325i Cab. Nå i det siste så har vinduet streika litt. når man åpner døren skal vinduet senke seg automatisk 1 cm ca, men nå skjer det ingen ting. så det er håpløst å få lukket døra osv. noen som har hatt samme problemmet? el vinduene fungerer hvis jeg trykker på knappene ved giret der... Kristoffer. Hei!! er nok helst en mikrobryter i håndtaket som har tatt kvelden... hadde samme problemet på ene cabn jeg hadde oxo ;) tror brytern koster noe rundt 150 kroner eller no jeg og en "fin" jobb å bytte ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Min brytter for dette formålet ligger inni "låseringen" på karroserisiden. Vanskelig å forklare, der hvor låsekassen låser seg fast i karroseri når du smeller dør igjen. Sjek om du har en liten svart bryter der... Kupelysbryter ligger vel i dørhåndtaket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Har samme problemet selv, så det er den i låsemekanismen da altså...?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bare å smøre litt...kjør på med spray..min er også slik noen ganger i kulda. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg