pololars Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 En kompis kjøpte seg en -86 Golf 2 GTI 8v i dag. Bilen må fikes opp litt og noe av det som må gjøres er giret. Når man setter den i første så rygger bilen.. hehe.. er det noe sperre imellom første gir og revers ? Eller kan overføringen være justert galt ? Det var også noe køddent å få den i andre gir. Takk på forhånd. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toslink Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Er sperre mellom 1 og revers ja.. har hatt en 85mod gti der sperren var knekt, ser det lett i vekselhuset til girspaka når en tar vekk damasken. kjørte uten spærre i 2år, så blir en vanesak å sette den i rett gir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Det er sansynligvis bare en justeringssak. Jeg har ikke snøring på hvor du justerer det... men spør HolkestadRacing! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Ligger mye i justering. men det er også et par - fire stag med plastikk-ledd og noen nylonforinger som må være i orden først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by pololars En kompis kjøpte seg en -86 Golf 2 GTI 8v i dag. Bilen må fikes opp litt og noe av det som må gjøres er giret. Når man setter den i første så rygger bilen.. hehe.. er det noe sperre imellom første gir og revers ? Eller kan overføringen være justert galt ? Det var også noe køddent å få den i andre gir. Takk på forhånd. Du får kjøpt et repsett på møller. :D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 får kjøpt kasse av meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 og meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Jeg prøvde og sende en pm. Men det var fullt:op Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Rart.. jeg har fire PM's der.. skal slette.. prøv igjen :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Noen som har prøvd å mekker shortshift selv ? Står noe om det på golf2.dk , men syntes det hører litt spooki ut jeg . Bare til å korte inn det staget som går inn på kassen ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg