B230ft Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 har selvfølgelig greid å p åen eller annen måte å rote bort papiret jeg fikk med fjørene min.. mest sansynelig ble det med eska i bosse, selv om jeg gikk igjennom alt før jeg kasta for å se om jeg hadde glemt noe.. så det jeg lurer på nå, er hva gjør jeg? er det godt nok om noen legger ut et Tüv papir her, eller må jeg ringe til Lysaker(han jeg kjøpte av) å få han til å sende meg nytt.. bilen skal inn til visning snart, så hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 ring eiker. de kan sikkert ta kopi og sende på mail. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 okei, da gjør jeg det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Eiker hjalp ikke meg...Men: Lesjöfors A/S Trondheims- veien 62 NO-2020 Skedsmokorset Telefon +47 63 87 10 60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 jeg har papirer på mine.. men har ikke scanner eller noe :( Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Har papirer til S40, veit ikkje om det hjelper stort? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hmm..kan ikke huske helt hva som stod på det, men kunne du bj0nn scannet ditt hos en kompis eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hvis du ringer Lesjöfors så mailer de deg papirer som pdf-fil. Det gjorde de med meg i hvertfall. Kunne ikke vært lettere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Eiker hjalp ikke meg... ??? joa kan jo prøve å ringe de..men hadde vært fint om noen hadde dem fra før av, så jeg slapp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Tror jeg var et litt spesielt tilfelle. For Lesjöfors lager samme senkesett til både Colt og Lancer, som stort sett er samme bil. Og i papirene jeg fikk fra Eiker stod det kun Colt, mens jeg har Lancer. Da jeg ringte Eiker og forklarte at papirene ikke var brukbare når jeg skulle få senkinga godkjent siden det ikke stod "Lancer" der sa de at det ikke var noe å gjøre med det. Så da ringte heller til Lesjöfors i Sverige, og de sendte meg riktige papirer som det stod Lancer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hmm..kan ikke huske helt hva som stod på det, men kunne du bj0nn scannet ditt hos en kompis eller noe? skal prøve og sjekke hvem som har i mårra.. men omtrent alle er flytta vekk for skule osv da.. men skal prøve så godt jeg kan ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg bor i Rogaland og kan fikse en kopi til deg om det hjelper. Mine er ikke montert en gang, men er til 35mm senking. Hjelper det? Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 JA d hjelper! hvor bor du? om det er i nærområdet hadde jo det vært gøtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har papira på PDF og kan godt sende dei til deg på mail. Desse er for 40 mm senking til Volvo 740 og 760 Ta kontakt om du trenger dei. Men dei er på Tysk. men er fullt gyldige i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 kansje litt OT, men i papira står det at fjørene senker ca 35mm.. men du merker jo knapt 35mm, så jeg tenkte at jeg skulle kappe ei runde på hver fjær.. tror dere biltilsynet finner ut at dei er litt kappa? Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg