cuts Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hvor mange tommer er de standard høytalerene som sitter i dørene fremme, og på siden av baksetene i en peugeot 106? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 5,25" foran og 4" bak. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 5,25" foran og 4" bak. Tusen takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Finnes det høytalere bak i en 106? Jeg har bare foran, etter det jeg vet. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Sitter i sidepanelet ved siden av baksetet. Du ser en grill der, om jeg ikke husker fullstendig feil. Om du har den enkleste utstyrsutgaven, XN f.eks, er det mulig fabrikken droppet det. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Sitter i sidepanelet ved siden av baksetet. Du ser en grill der, om jeg ikke husker fullstendig feil. Om du har den enkleste utstyrsutgaven, XN f.eks, er det mulig fabrikken droppet det. er iallefall i min xsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ey, kanskje litt vel OT, men når noen først spørr om hvor store høytalere det orginalt er plass til i en bil så spørrrr jeg her. Så slipper jeg å lage en tråd om det :P Noen som vet hvor store høytalere det er plass til i en mini cooper av nyere årgang?? forran/bak... hellothere (orginalt vell å merke) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Syns huske det er 5" elementer i mini cooperen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Syns huske det er 5" elementer i mini cooperen. Søren å, vil ha Morel Integra Ovation 6 :hammer 5,25" får duge det å vel cheers Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Foran er det vel en 5,25", men du trenger en overgang for å ettermontere en standard 5,25". Men det er jo flere muligheter med en Mini... og da har du plass til en 6,5" eller to... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Foran er det vel en 5,25", men du trenger en overgang for å ettermontere en standard 5,25". Men det er jo flere muligheter med en Mini... og da har du plass til en 6,5" eller to... Se der du:) Ser interessant ut med den nederste muligheten, men får vel komme senere. Hadde tenkt til å bruke en viss sum med penger på anlegg, men den er for lengst sprengt :iconsm Kan man sette inn et nytt "støpsel" i døra, slik at man kan få en 6,5"? (slik som på det siste bildet) Uten at det koster all verden? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er det "støpslet, eller dørpanel som vi kaller det, som du fester på dørtrekket i bilen din. Den kommer fra tyske Jehnert og er noe vi tar inn nå, og er ikke akkurat gratis, 4950,- for et par uten høyttalere. Men sparer MYE jobb og tid på det, og finishen blir upåklagelig. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er det "støpslet, eller dørpanel som vi kaller det, som du fester på dørtrekket i bilen din. Den kommer fra tyske Jehnert og er noe vi tar inn nå, og er ikke akkurat gratis, 4950,- for et par uten høyttalere. Men sparer MYE jobb og tid på det, og finishen blir upåklagelig. Ok, sa støpselet fordi jeg trodde man kanskje bare trengte å bytte ut den boksen rundt høytalerene ;) Å skaffe meg et slikt ett blir vel ikke første prioritet, men kanskje med åra :) Hvilket firma er det som tar det inn sa du? takk! cheers Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 ta en titt på transmedia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuts Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Sitter i sidepanelet ved siden av baksetet. Du ser en grill der, om jeg ikke husker fullstendig feil. Om du har den enkleste utstyrsutgaven, XN f.eks, er det mulig fabrikken droppet det. Er det ikke 4 i XN? trodde XR var den enkleste?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg