Gå til innhold

bilspill til psp?

Ranger emnet

AfroAlien

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei... jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpet meg... Jeg har trådlås internett med den pspen vill ikke koble seg på. Det kommer opp en melding: A connection error has occurred.(80410d70) :hvaskjera Jeg hadde den med til polen på skole tur for en stund siden å da koble jeg meg på hvos som helst lett som bare det... Takker for svar :titties:

kanskje http://www.yourpsp.no vil være til hjelp? :)

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa..... Lurer på om ikke du tar litt i der ja.. Den har 3 dobbelkjerneprosessorer.. hver på 3,2 ghz.. Altså 6 logiske prosessorer til sammen.. Med harddisk etc, og de rendermulighetene dette gir, tviler jeg på at ps3 blir mye bedre.. Tenker de blir omtrent like gode, jeg. Man må ha begge! I tilleg har du et par spill som gjør at man må ha 360. Det ene er Project Gotham Racing 3, med suveren grafikk. (Realtime motionblur er virkelig krevende) Det er mellom 85.ooo og 120.ooo polygoner per bil, og like mange i tilskuerene som det hittil har vært i hovedpersoner i skytesill. Bare slikt er verd det. Ellers kommer også Test Drive Unlimited med HELE øya Uahu i Hawaii.. Det er 1200 Miles med vei... Og grafikken der er også utrolig! Ellers kan Oblivion nevnes, for de som spiller annet en bilspill. Skogen der genereres og vokser REALTIME! Gress, trær, blomster, alt genereres! Hvis ikke dette gjør xbox verd penga vet ikke jeg. Men jeg kan gi en mer fyldig rapport på de spillene om 3 dager... (nei.. dessvere ikke jeg som har bestilt)

Den har 3 stk. "P4" prosessorer. Det betyr IKKE 6 logiske prosessorer. Det betyr 3 fysiske prosessorer med mulighet for 2 tråder hver. Dessuten betyr ikke 2 prosessorer dobbelt ytelse av 1. Og 3 betyr ei heller 3 ganger så mye.

3 prosessorer burde i noen tilfeller gi bortimot dobbelt ytelse i forhold til 1. Og i svært mange tilfeller vil det gi nada økning. Multithreading, som "Hyperthreading" teknologien åpner for gir heller ikke nødvendigvis økt ytelse. Det er faktisk flere ting som kjører raskere på Intel sine prosessorer når du skrur av Multithreading. Det at den 300MHz prosessoren i PS2 faktisk yelsesmessig ligger SVÆRT nær den 733MHz prosessoren som står i Xbox tyder på at RISC arkitekturen til IBM/Toshiba er ganske mye mer effektiv enn CISC (R-CISC) arktitekturen til Intel, så er det realistisk å tro at den nye PS3 prosessoren vil være tilsvarende like mye mer effektiv. Dessuten er grafikk enheten (kall det skjermkortet om du vil) i PS3 vesentlig raskere enn i Xbox360. Så rent ytelsesmessig er nok PS3 overlegen, rent teknisk.

Men... Nå alt kommer til alt, så betyr dette nær sagt ingenting, da det viktige er hvilken maskin som får de beste spilla. Gode spill er alfa og omega, uten de er selv verdens beste hardware null verdt.

Når det gjelder PSP, så må jeg jo få si at Everybody's Golf er genialt bra. Det er riktignok ikke et bilspill, men hva gjør vel det? :)

- Glen

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når dette kommer?

-

Henrik

hmm.. går ut i fra at han prata om gta vice city som har kommet for en stund siden, et drit tøfft spill forresten! :D

Noen som har no flere gode tips om bra spill...? Ikke nødvendigvis bil spill heller.

Og btw sånn tilfelle noen skulle finne på å være så dumme å kjøpe metal gear solid.... det er SKIKKELIG dritt spill!!! Heldigvis betalte jeg sånn ca null nix nada for det så da var det greit! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider