Gå til innhold

bilspill til psp?

Ranger emnet


AfroAlien

Anbefalte innlegg

Kjøp RidgeRacer. Det er fremdeles samma gamle kjørefølelsen, og litt bedre grafikk en før og:) Det er ihvertfall kjempemoro ennå, akkurat som på PS1... Ellers virker GTA bra.

 

Ja, ikke kjøp Xbox 360. PS3 blir mye bedre.

 

Tjaaa..... Lurer på om ikke du tar litt i der ja.. Den har 3 dobbelkjerneprosessorer.. hver på 3,2 ghz.. Altså 6 logiske prosessorer til sammen.. Med harddisk etc, og de rendermulighetene dette gir, tviler jeg på at ps3 blir mye bedre.. Tenker de blir omtrent like gode, jeg. Man må ha begge! I tilleg har du et par spill som gjør at man må ha 360. Det ene er Project Gotham Racing 3, med suveren grafikk. (Realtime motionblur er virkelig krevende) Det er mellom 85.ooo og 120.ooo polygoner per bil, og like mange i tilskuerene som det hittil har vært i hovedpersoner i skytesill. Bare slikt er verd det. Ellers kommer også Test Drive Unlimited med HELE øya Uahu i Hawaii.. Det er 1200 Miles med vei... Og grafikken der er også utrolig! Ellers kan Oblivion nevnes, for de som spiller annet en bilspill. Skogen der genereres og vokser REALTIME! Gress, trær, blomster, alt genereres! Hvis ikke dette gjør xbox verd penga vet ikke jeg. Men jeg kan gi en mer fyldig rapport på de spillene om 3 dager... (nei.. dessvere ikke jeg som har bestilt)

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var så heldig å få PSP til jul! Juhuu (eneste julegaven jeg fikk)!!

 

Er noen sugne på å selge meg no' brukte PSP-spill i julen? Er MEST klar for spilling!

 

-

Henrik

 

Gratulerer! happyhappy

jeg har ikke noe jeg vil bli kvitt men er vel flere som vil bli kvitt noe her!

 

Hvordan firmware er det på den da? Du for ordne så den blir 1.50 så kan du laste ned spill (hysj.. det sa ikke jeg... ;))

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

PSP er knall! Jeg har kjøpt meg Toca Race Driver 2 og GTA Liberty City Stories. Toca Race driver har helt grei grafikk, bilene får skade og alt som er. Grafikken på filmene på spillet er helt knall! Men å si at det er bedre enn PS2 er helt feil, for det er det ikke. På GTA Liberty City Stories er grafikken enda bedre enn på Toca, den er faktisk like bra som GTA 3 er på PS2. Helt Konge! Anbefaller begge spillene til PSP, disse er utrolig bra. Ridge Racer har jeg spilt en del hos en kompis, og dette er et spill du fort blir lei av. Men det er jo artig det og, men få baner osv ;) Det er litt fett å kjøre Laguna Seca på en liten dings som PSP :)

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hey hey :) får bumpe denne tråden opp igjen jeg...

 

I morgen har jeg bursdag og får en PSP av foreldrene, på elkjøp koster den 2000,-(value pakken, er ikke intr å kjøpe gigapakken siden jeg ikke har prøvd den ennå og mamma og pappa gidder ikke å betale så mye*sukk*)..Spørsmålet er: er de 2000 verdt?PSP ser jo ut som en knall ting da, internett og man kan spille av film med den, ikke minst, mange som sier at graffiken er syk.., litt stas på lange bilturer...Og hvilket spill bør jeg kjøpe først?er bare keen på å kjøpe et spill og en film som en starter for å teste dingsebomsen :)

Gleder meg som en liten unge til å få kjøpt den..:D

Noen kompiser av meg som sier at PSP er bortkasta penger, har de rett?Er bare 2 andre i klassen som har den og de er kjempe fornøyde, drar jo på do bare for å spille litt midt i timen..

Og jeg har hørt at memory card på digitalkamerar kan passe inn på en PSP?

 

Takker for alle svar!

 

Edit: Noen her som har/prøvd Need For Speed: Underground Rivals? Litt keen på kjøpe det..

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bortkasta nei! Og minnekortet passer på mer og, blandt annet sony-ericson telefoner, etc. (Du kan bruke den som usb-pen) Og grafikken er flott til å være så liten. Det eneste jeg savner er en spak til.

 

Ridge racer så syns jeg var moro :) Og GT er vel ikke kommet ennå?

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bortkasta nei! Og minnekortet passer på mer og, blandt annet sony-ericson telefoner, etc. (Du kan bruke den som usb-pen) Og grafikken er flott til å være så liten. Det eneste jeg savner er en spak til.

 

Ridge racer så syns jeg var moro :) Og GT er vel ikke kommet ennå?

 

aha, takk:) Da vet vi det..

 

Så på google at man kunne sette pspen på en ps2 kontroll på en måte, sånn at den er som en håndkontroll :D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bortkasta nei! Og minnekortet passer på mer og, blandt annet sony-ericson telefoner, etc. (Du kan bruke den som usb-pen) Og grafikken er flott til å være så liten. Det eneste jeg savner er en spak til.

 

Ridge racer så syns jeg var moro :) Og GT er vel ikke kommet ennå?

 

men det kommer! gleder meg :) sikkert en stund til det kommer i norge :)

 

så noen bilder på http://www.gamespot.com :) så bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med dagen og PSP:D, heldig du, får vel neppe psp jeg, er veldig keen på den. diggere med den, siden den er bærbar, noe xbox360 ikke er:D, men får vel spare da:P, noen annbefalte spill???, og hva koster spilla?, følger det med noe fett?

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa:D Da fikk bursdagsbarnet PSP og Gta liberty City..

 

*vente til i morgen sånn at den er ferdig ladet*

 

 

Heldig du er da! :D Må nok se å få kjøpt meg en selv snart..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpet meg... Jeg har trådlås internett med den pspen vill ikke koble seg på. Det kommer opp en melding: A connection error has occurred.(80410d70) :hvaskjera Jeg hadde den med til polen på skole tur for en stund siden å da koble jeg meg på hvos som helst lett som bare det... Takker for svar :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår