sp0ky Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Her er nissanen min. mods: heise klosser bak.(må jo komme over de verste bekkene vettu. emblemfri grill.( eller ikke nå lengre, stripsa vw merke :P) sota blink og baklys flamme lakert panser med FLAKES:P bulk i skjerm for mere aero dynamikk. & 2 delt støt fanger for mindre vekt. men en ting jeg fant ut av hvordan legge inn bilde? Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 åååå....for et gøyt prosjekt da!! Dette må vi se mer til... Kjempe stilig... Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 åååå....for et gøyt prosjekt da!! Dette må vi se mer til...Kjempe stilig... la han få lov til å ha et prosjekt.. hvis du ikke liker det trenger du ikke lese det.. hvis det ikke var ironi beklager jeg :hammer Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 jeg har 2 bilder her og nå. noen som vet hvordan jeg legge ut bilder? Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 legger ut bilder, ved å registrere deg på http://www.photobucket.com last opp bilde... å lim in IMG adressa inn her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 ENDELIG har jeg fått til bildene... her kommer de[/img] og litt fra side også Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Den er da litt skitten med så er det jo en herje bil.. og det har regnet mye på sørlandet i det siste.... kiddie Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 bilen din ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 bilen din ser ikke ut jaja.... men så har jo ikke du så veldig mye å stille opp med da.. En kadett a. Finnes noen tøffe noen. men ikke en BESJ en! Men men.. takk som svarer :iconsm Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe, kul bil.... men fjern vw merket! - man skal ikke ha hitler merke på noen japser..... 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe, kul bil.... men fjern vw merket! - man skal ikke ha hitler merke på noen japser..... Ja jeg får gjøre det. hehe Skal ta å legge inn bilde bakfra også. så får dere sett min heime lage exos på bilden 2x3" :P hehe Flere mods jeg må gjøre? Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Stakkars cherryen... :hammer Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 jeg hadde ikke turt å kjøre rundt i den bilen der.. :hammer Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Har forresten ekstra panser hvis du har lyst på.. får en delebil i kveld kiddie Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Den ser faktisk ut som en gammel Passat med VW-grillen! :thumb '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg