Alexjo Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei. Jeg lurte på om det var noen som viste hvor jeg kunne skaffet ny kode til spillern min. jeg kjøpte den ny for en stund siden men har så klart mistet koden å er nå i jakt på å skaffet en ny. MVh alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei. Jeg lurte på om det var noen som viste hvor jeg kunne skaffet ny kode til spillern min. jeg kjøpte den ny for en stund siden men har så klart mistet koden å er nå i jakt på å skaffet en ny. MVh alex Kanskje ta kontakt med butikken hvor du kjøpte spilleren ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexjo Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 kjøpe den over nette å har sendt mail og prøvd å ringe men får ikke taki noen :S Så har hørt at det kanskje var noen butikker som gjorde det men ikke åssen butikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 kjøpe den over nette å har sendt mail og prøvd å ringe men får ikke taki noen :S Så har hørt at det kanskje var noen butikker som gjorde det men ikke åssen butikker Hva slags spiller er det? Hvilken butikk kjøpte du den i? Hvor holder du til? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg