Morten N Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vurderer sterkt å kjøpe meg en golf vr6. Hva er typiske svakheter på disse bilene som jeg bør se etter? Og hvordan er en syncro i forhold til en fwd? Og hvis noen vet om noen bra vr6`er til salgs, så ikke nøl med å gi en lyd. mvh Morten N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 har vært borti et par folk med vr6.. og de har ikke annet en problemer med motoren.. fungerer skjelden sier dem Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vr 6 motoren er egentlig en solid motor, verre med rust og sånn på bilene.. Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg har hørt at man skal unngå den første modelen (92) pga noen problemer med kjølingen/radiatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Det som er svakheten på vr6 er gearkassa og toppen på grunn av det høye trykket. Må også passe på å ikke kjøpe en som går med blå frostveske, da irrer det hull i toppen. Ellers så er det en knall bil. Syncroen er dyr i innkjøp og det er jvælig dyrt om noe i syncroen går i stykker. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vr6s svake punk? Veit ikke kor eg ska begynne :rolleyes: Da eg har merka er at da eletriske er noe piss... Styrestaget pleie å ryka Toppaknig som sagt Rust på bakluke samt hjulbue Under dim bremser (etter mi meining) Stor og treg motor i liten bil.. Dårlig kjølesystem Ville ikke ha kjøpt syncro, har høyrt mye dritt og elendighet med dei type biler.. Kjem ikke på noe meir ting i farten... Ville ha kjøpt en bil så har servishefte, et lite tegn på at den har blit godt behandlet, siden da no begynne å bli en ungdomsbil som gjer at bilen sansynligvis er ganske so hardt kjørt..... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehe vr6 er en konge bil. men har erfart at el.systemet i bilen er noe skikkelig dritt. motoren er solid, ville uroet meg for rust på bilen.. Det var noen som nevte rust på bakluka, hehe er jo stort sett ett prob for alle mk3 da, men da får du jo bare en god grunn til å sveise luka :) lykket til med kjøpet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 De vanligste problemene jeg har hørt om er gearkassen og toppen.. Byttet to kasser på min på rundt en mnds tid! Skikkelig uflaks bare men.. Den ene kassen fikk jeg hull på fra innsiden og ut, mens den andre kassen så røyk den delen som går ut til det indre drivleddet! Var vist et helvete å bytte, så jeg byttet kasse! Så nå har jeg to delekasser liggende :) Og som nevnt tidligere her, så må du ikke finne på å kjøpe vr6 det ikke er brukt rød frostveske på! Bortsett fra det er det en knall bil, med mye bra og noen dårlige egenskaper, men det syns jeg de fleste biler har! Min er forresten til salgs :) Nylakkert og ny styling.. Pluss ny topp pakning, og gearkasse :) ++++ Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 bilder? annonse? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Takk for mange gode svar. Har fortsatt ikke blitt noe kjøp enda men. Har også så vidt begynt å få sansen for audi quattro(20v). Men vi får se hva tiden bringer. Men som sagt takk for mange gode svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vr 6 motoren er egentlig en solid motor, verre med rust og sånn på bilene.. enig, vr6 ruster ikke mer en cl,gl osv.. motoren er grei den, så lenge den blir BEHANDLA rett :hammer utenom bør en passe på registeret så har en bil lenge :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg