Olsen_nissan Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 heisann... startet som bare tull.. men så syns jeg den ble litt fet.. så jeg legger den ut.. den er enda ikke ferdig da.. org: Modd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 skal fikse større bilder av modden.. edit: Sånn... hvet det er masse feil, men moddet den pga for å se hvor kul den kunne bli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvorfor ska alle bruke samme donorbilde som MSpeed i sin Lexus ??? nice mod !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Akkurat det samme tenkte jeg Musti, folk i ps forumet er litt for lite kreative. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 akuratt hvorfor jeg brukte samme donor bilde er fordet det passet til denne bilen... hvis dere ikke skjønte det selv.. å hvis dere ikke skal komentere modden, så er det like greit å holde kjeft;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 her er kommentar om modden din olsen interiøret passer ikke i det hele tatt, se til venstre innvendig i bilen, baksetet. setene er fryktelig skeive det er forskjell på kanalen forran og bak strikken som holder døren (som forsåvidt ikke passer noe særlig den heller) er passasjerdøren åpen ? isåfall, hvor er dørstolpen ? carbonen er feil...ser litt grov ut eller noe sånt...ikke bra ihvertfall bremsene er litt uklare... der har du kommentarer:) fornøyd ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 om jeg er fornøyd?? som du sikkert har skjønt, så er ikke dette noe seriøs modd akuratt..å det er en WIP. B stolpe er det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 nei, B stolpen ser jeg, men rammen til vinduet på døren eller noe sånt Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det interiøret det begynner å bli litt 'sold out' kanskje..? Ikkeno særlig å legge ut skal jeg være ærlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 om det er suicide dør på passasjersiden og, så...er den åpen i begge ender og kan umulig henge fast i bilen...se nøye der Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 om interiøret er sold out, driter jeg..;) hvis det er noen som enda ikke har fått det med seg... så er dette ikke noe seriøs modd.... bare for å se hvor fet bilen t brodern kunne ha blitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg