Golfoman Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Har i det siste begynt å få susing fra det høyre fremhjul.. når jeg rikker på skiven er det en del slerk i den.. er det da hjullager som har gått til helvete? evnt. hvordan skifter jeg hjullageret, noen som gidder å for klare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hei. Kan være hjullageret men, slarkere det sideveis eller opp og ned?? Slarker det sideveis kan det være hjullageret men høyst sansynlig endeleddet ditt... Kanskje litt rart det suser! Derimot hvis del slerker opp og ned er det hjullageret!! Hmm... Bytte. skal vi se,,, må nok ned med fjerbeinet om du ikke kan løsne spindelen fra fjerbeinet. Annbefaler å bruke presse men går med pipe å slegge;P... husk å ta av segeringen før du slår da;) MVH Kim Rune Har i det siste begynt å få susing fra det høyre fremhjul.. når jeg rikker på skiven er det en del slerk i den.. er det da hjullager som har gått til helvete? evnt. hvordan skifter jeg hjullageret, noen som gidder å for klare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 hehe det var hjullageret.. skifta hjullageret så nå er bilen i tipptopp stand.. men ett helvetes slit å få ut det gamle lageret :) men takk for svaret anyway :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg