yeepzi Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hei... jeg lurte på om det er vanskelig og montere stylinga fra speedparts?? Er d noe som jeg burde få noen som har gjort det før til å hjelpe meg eller går d någenlunde greit?? skal ha det helt perfekt! hvordan fester man delene?? hvor vanskelig er det før å si det sånn?? Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Vel, det har vært prøvd av flere, og de har fått det til, men mange har måtte moddet festene enten på stylingen eller på de originale som sitter på bilen, siden det ikke er av den beste passform på alle settene. men skal gå greit å montere det på selv om man må modde litt, bare pass på å ha alle festene dine i topp stand så det ikke blir hengende eller slarkete, da blir det fort jalla... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000cs Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 er mest jobb med bakfangeren. sideskjørte er bolt on. har det på bilen min sjøl å det er gør heftig. bilen min er senket 30mm i tilegg hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 saab9000cs : biler av bilen din...? Jeg har ikke gjort noe med styling enda... Kun motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg