apetor Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Stabilistaorstagets innfesting i bærearmen, bolten som går gjennom øyet på stab.staget må vel være ganske tight, ellers blir det vel lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det er ikke oppgitt tilstrammingsmoment fra Volvo, men de sier at det skal strammes slik at avstanden mellom brikkene over/under de to gummiforingene blir 42 mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apetor Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg skrev litt unøyaktig, mente stab stagets nedre feste, det i bærearmen. Monterte nytt stab stag (Biltema), stusset på at bolten som går gjennom ørene på bærearmen og gjennom øyet på stab staget hadde god plass. Skal det være sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det skal jo være en gummiforing der, da. Fulgte ikke den med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apetor Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Var gummiforing, men en metallforing innenfor gummiforingen igjen, slik at bolten blir liggende not metall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 det mini staget som kommer opp fra bærearmen, og går igjennom øyet på stab. staget, skal ha(fra bunnen): skive, gummiforing, øyet på staget, gummiforing, skive og til slutt en mutter.var ihvertfall slik på 740'ien min, så regner med det er likt på din.. kan jeg spørre om dimmen på staget? og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg