Funkart Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var jeg som ordnet TV2 de bilene. Er nissan på rud i bærum som eide de to imprezaene og 350Zen. Fargene er redigert av TV2. Imprezaene var blå og 350Zen sølv og Civicen var lilla. Det er det eneste som er redigert etter det jeg veit. Men Civicen tror jeg har hatt litt mer enn 2 motorer vel:D Nærmere 20 eller?! Hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Var jeg som ordnet TV2 de bilene. Er nissan på rud i bærum som eide de to imprezaene og 350Zen. Fargene er redigert av TV2. Imprezaene var blå og 350Zen sølv og Civicen var lilla. Det er det eneste som er redigert etter det jeg veit. Men Civicen tror jeg har hatt litt mer enn 2 motorer vel:D Nærmere 20 eller?! Hehehe Og den kommer til å få en til i nærmeste fremtid... En jeg jobber sammen med har kjøpt akkurat den bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 tlc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Ok, sånn og forstå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg