maggvaardal Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 gti r ra: bilen din er jo så og si 100% lik min :D hehe, bare at jeg har slike "sotede" blinkere framme, og at jeg ikke har lakkert felgene mine hvite :D men når jeg lakkerer min blir det nok ikke heeelt samme nøyansen i rødfargen :D hehe men men, flott bil :D håper min blir like strøken når jeg får den ferdig :D Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Takker! Lakken og fargen (selvfølgelig) er orginal... Prosjektet ditt høres bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Nice! takk takk :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 pappa pappa, jeg vil også ha V8 i kadetten min!! MEN, han sa nei :( hehe ;D nice! tjekk, bilen din går under " vil ha " lista mi! Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tjekk: Hvor fikk du tak i den alu tanken? Vil ha slik i min kadett:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tjekk: Hvor fikk du tak i den alu tanken?Vil ha slik i min kadett:P tanken er av rustfrittstål og er heimlaga :) lokket er vel en meieri kobling. foresten brukt samme koblinger på rustfri eksosen på bilen. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjus Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 skal ha for å lage en da? er det fler tnaker du kan lage i samme finish? Tenker på å få alle tankene i motorrommet like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 skal ha for å lage en da? er det fler tnaker du kan lage i samme finish? Tenker på å få alle tankene i motorrommet like. samme tanke har jeg :D men denne tanken er laget av en som bor på bynesset utenom trondheim. skal høre med han hva han skal ha for å lage en. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Min coupe: Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 her er mine kadetter -74 kadett c coupe v8 -72 kadett b rally -68 olympia a 1100sr (kadett b) -79 kadett c pick up (koreansk. saehan. max 850) + en -74 kadett c coupe som jeg ikke har bilde av Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 fluid: steik tøff Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Da er den til salgs... http://www.opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=27460&highlight= http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=939801 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 79 Kadett C 1200n Sida Nå trenger den litt pleie, må ha ny gummiopplagring fra mellomakslingen til bakakslingen. (Utten å hinte for mye :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg