volvo240 Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hei har vært så smart at jeg gikk til innkjøp av en 86 mod SAAB 900 for 6000kr, hehe..Det er ikke så mange feil med den, men det er en ting som irriterer meg, jeg monterte en liten cd/mp3 spiller i går, og da funket alt helt perfekt. men da jeg skulle starte i mårres var instrumentbelysningen borte(med den følge at cd spilleren ikke får styrestrøm) jeg fant heller ikke noen brente sikringer i sikringsboksen. så, er hva kan være feil?HVOR ER SIKRINGENEH, hvis de ikke er i boksen i motorrommet? Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 På 9000 sitter den i alle fall øverst i hanskerommet, men det burde ikke ta lang tid før noen med 900 svarer hvis den ikke er der på 900. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hmm, det gjør den ikke på min:) noen andre som vet noe???? Litt kjipt å kjøre når det er mørkt ute(og fotobokser), må lyse med mobilen for å se hvor fort jeg kjører kiddie Siter Pure VOLVO pover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larzi Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Prøv heller http://www.saabturboclub.net :) Er det SAAB så er det siden som gjelder m'm Siter Powered by Speedparts :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Prøv å koble fra alt ekstra stasj som er montert før lyset gikk å se om det kommer tilbake. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluffmaster Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 den pleier å sitte på enden av dashbordet.(når du åpner førerdøra) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoffern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Litt seint men :) Sikringene på 900 sitter i motorrommet på venstre hjulbue. Men har sikkert finni ut det nå :D Siter Mvh André Hoff 1986 Saab 900 Turbo (R.I.P) 1989 Nissan Sunny 1.6 SLX (solgt) 1999 Audi A6 1.9 TDI Avant (solgt) 1994 Nissan Sunny 1.6 SR (solgt) 2006 VW Touran 1.9 TDI Exclusive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 En annen ting er at pærene i instrumentbordet ryker hele tiden. Skru ut høytaleren i dashen og skru ut pæren på baksiden av speedoen å skift. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg