Hugoh Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Legger ut linken til mitt prosjekt isteden for å flytte alle bildene hit også... Ettersom jeg er med i dette forumet og det tross alt er sierraforum her og hellothere http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=3411 Så får de som ønsker ta en titt :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Board Message Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Board MessageSorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken :( Midlertidlig feil, funka fint linken nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 supergood :D så bilen din på dokka treffet :) deilig :D Edit: fikk samme meldingen opp igjen :(:( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 hmm virke jo når jeg klikke på den da.. hmm :fire: vel vel linke inn noen flere bilder her jeg da.. Da var de litt mer og glo på hehe i alle fall slik den var i år hvordan den blir til neste år gjennstår og se men det kommer noen forandringer som kansje vil gjøre det litt bedre :dj samt litt heftigere i look også vil jeg tro :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 nice :) noe bilder av basserne ? alltid lurt på hva som gjemmer seg inni klossen baki der :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 nice :) noe bilder av basserne ? alltid lurt på hva som gjemmer seg inni klossen baki der :P Hei joda i klossen bak der gjemmer det seg en punch stage 3 basser i 12" spiller ikke høyest men ganske bra:) Og nå for dem som leser litt i denne tråden så er det mer og finne om mine prosjekter på. Hugos Bilstereoside Her er også den nyeste prosjektbilen min en toyota camry samt litt flere prosjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,opel,ford Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 burde sete på cosworth grill det er mye kulere Siter saab 9000 bilcross x mazda 323 jordebil ønsker og kjøpe venstre drivaksling til saab 9000 v16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,opel,ford Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 er det noe motor inn a? ikke værst den der er ikke mange ford sierra som utstilingsbil Siter saab 9000 bilcross x mazda 323 jordebil ønsker og kjøpe venstre drivaksling til saab 9000 v16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg