askøy_kar Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Jeg syntes Opel kadett c er noen skikkelig råe biler! Er det noen der ute som har eller har hatt en slik bil, noen som har noen råd om selve bilen! Det er mange av kadett c'ene som har en 1,2 under panseret, blir det noe fart i en slik motor!? Skriv om det dere har av erfaring av denne bilen, slik at jeg vet hva jeg skal se etter! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Har hatt to stk! En 1200 motor gir vel begrenset med fart, men for og sette inn større motor må du skifte forstilling, bakaksling, bremsekraftforsterker og gearkasse! Dessuten må du bygge om frontplaten for og flytte radiatoren! Forsøk og skaffe en org 16 S eller 1,9 GTE (Coupe) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Eller bruk 1200n det den er god for... de tåler ganske mye juling og du kan ha det mye morro for en billig penge... De 1.6s og 1.9s som har overlevd all rusta har blitt ganske dyre. Men det kommer ann på hva slags budsjett du har. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askøy_kar Skrevet April 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 Originally posted by Fyrsten Eller bruk 1200n det den er god for... de tåler ganske mye juling og du kan ha det mye morro for en billig penge... De 1.6s og 1.9s som har overlevd all rusta har blitt ganske dyre. Men det kommer ann på hva slags budsjett du har. Jeg har ikke råd til noe særlig mye 20 000, men kan vell få mye bra for den prisen også!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 14, 2003 Rapporter Share Skrevet April 14, 2003 1200S må ikke være billige, Solgte nettop 2 stk for 20 000pr stk, Der i blant den gule på bildet, Finn en 1.6s bygg om selv, Da vet du hva du får. (eller en med 1.6s understell da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by MrKadett 1200S må ikke være billige, Solgte nettop 2 stk for 20 000pr stk, Der i blant den gule på bildet, Jeg hadde faen meg gitt 20k for den gule der hvis den er like pen under som utenpå....;) Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 den er\var det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Det vanlige er jo at man sjekker om bilen er mye rustet, men uansett så er det et anbefalt kjøp. Du kan jo komme ut på sotra å se på mitt prosjekt? du vet vell hvor sotra er så... Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF|GT_ Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Den gule går i hamar nuh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Neh, Solgt igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 1, 2003 Rapporter Share Skrevet September 1, 2003 Noen som vet om en Kadett med litt grom motor som er tilsalgs? Skulle ha hatt en morro vinterbil Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg