speedfile Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har lenge hatt lyst å kjøpe meg en 626 coupe, 88-91 Så skal onkelen min vrake sin 626 stasjonsvogn nå, grunnet motorhavari. Men den har diverse fint utstyr som el. vindu o.l. Og hvis det blir en 626 coupe på meg, så kunne jeg jo hatt plukket litt fra bilen hans nå. Vet ikke hvor vanlig dette er på coupe'ene, men hvis det passa over fra stv. til coupe i framdørene på stv. Kunne jeg demontert heisene. Noen som vet om dette passer? evt andre kjekke ting som passer over? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har lenge hatt lyst å kjøpe meg en 626 coupe, 88-91Så skal onkelen min vrake sin 626 stasjonsvogn nå, grunnet motorhavari. Men den har diverse fint utstyr som el. vindu o.l. Og hvis det blir en 626 coupe på meg, så kunne jeg jo hatt plukket litt fra bilen hans nå. Vet ikke hvor vanlig dette er på coupe'ene, men hvis det passa over fra stv. til coupe i framdørene på stv. Kunne jeg demontert heisene. Noen som vet om dette passer? evt andre kjekke ting som passer over? kjøp bilen av han for 1500kr. lever inn skiltene. så får du de 1500kr igjen da du vraker den. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hadde ikke stort sett de fleste 626 coupe el. vinduer da? Min har vertfall det. Og alle andre coupeer jeg har sett har hatt det... El. vindu, speil og takluke. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er ikke så veldig mye deler å hente der nei... Den eneste 626en som ikke har el. vindu er 626 lx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 jepp, og elektriske vinduer er gull vert! ga 2000kr for alle 4 motorene + dørtrekk... er penger å hente i den delebilen gutt! Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Det er el vinduer i min også :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg