maycom Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hei! Har skifta kjøleveska på vectrane min. Men no får eg ikkje ordentleg varme i kupeen. Tipper det er en luftlomme en eller anna plass i systemet, men kordan i heite hulaste skal eg få den ut??? finner ingen lufteskrue på bilen. Noen som har noen HOTTE tipps?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kan du ikke bare åpne lokket på radiatoren din og pumpe ved å klemme på slangen da? Hei! Har skifta kjøleveska på vectrane min. Men no får eg ikkje ordentleg varme i kupeen. Tipper det er en luftlomme en eller anna plass i systemet, men kordan i heite hulaste skal eg få den ut??? finner ingen lufteskrue på bilen. Noen som har noen HOTTE tipps?? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg