LBjordal Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Forsterking av glassfiberdører? -------------------------------------------------------------------------------- Hei BAKGRUNN Eg skal bygge anlegg i ein Matra Murena. (Murena har dører i glassfiber...) Det er relatvt lite plass i denne bilen, så eg ser ingen muligheit til eigne basshøgtalarar. Eg har derfor planar om å legge litt meir pengar i eit godt komponentsett. (4000-5000kr) Etter å ha lest ein del av postane her på forumet ser eg att mange har gode erfaringar med Morel, trur derfor eg satsar på det. Eg hører det meste av musikk, men de heller vel mykje til country ol. Spørsmålet er: Må eg/bør eg forsterke dørrene? Kva med lyddemping? (har høyrt att dette er for å fjerne resonans i stålplater, det skulle derfor ikkje vere nødvendig på glassfiber?) Huff... vart langt og tørt dette. Vhf Lars Olav Siter 1981 Matra Murena 2.2 1987 Saab 900 1974 Volvo 144 1952 Cadillac series 62 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg